0posts 0followers 1representative

Coca Cola HBC România

Urmareste organizatie
Regiune de activitate: Bucuresti-Ilfov
Tip organizatie: Companie
Domeniu de interes: Educatie Mediu Sport

Contact

Sediul central Coca-Cola HBC Romania
Global City Business Park, Cladirea 02
Soseaua Bucuresti Nord, Nr 10, Cod postal 077190
Voluntari, Judetul Ilfov

Numar telefon Relatii cu Clientii: 021.202.19.99

Descriere

Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigura pentru produsele Coca-Cola imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania.

In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza o gama larga de produse marca Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in toate regiunile tarii: Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.

In prezent, compania are aproximativ 1.900 de angajati. Prezenta Coca-Cola HBC pe piata din Romania se traduce prin produse si servicii de cea mai buna calitate oferite consumatorilor si partenerilor nostri. Totodata, am incercat ca prin activitatea noastra de zi cu zi sa transmitem romanilor principiile si valorile Coca-Cola HBC, si anume: inovatia, pasiunea, intregritatea si atitudinea de lider.

Politica de RSC

In 2007, Grupul Hellenic, din care Coca-Cola HBC Romania face parte, a adoptat in mod formal dezvoltarea durabila ca parte a strategiei de afaceri, acesta devenind o competenta a managementului. Aceasta se traduce prin faptul ca fiecare department are de indeplinit obiectivele de afaceri in concordanta cu principiile responsabilitatii sociale.

Directiile de responsabilitate sociala ale grupului Hellenic sunt:
1.responsabilitatea fata de consumatorii nostri,
2.dezvoltarea angajatilor,
3.protejarea mediului inconjurator si angajamentul furnizorilor in acest demers si
4.dezvoltarea comunitatii.

RE Concept (www.thereconcept.ro) este conceptul-umbrela sub care se integreaza toate initiativele de resposabilitate sociala ale Coca-Cola HBC Romania. Acest concept isi propune sa arate ca RE este inceputul tuturor actiunilor care schimba in bine lumea, cea reala si cea virtuala.

De unde a inceput?

RE inseamna a reimprospata, a da o noua sansa, a inlocui lucrurile cu o noua viziune, a intoarce situatia de fapt, a da o intorsatura pozitiva, a recicla, a o lua de la capat sub auspicii mai bune. RE inseamna imbunatatire, schimbare in mai bine, evolutie. Lumea, lucrurile si perspectivele devin mai bune si mai frumoase dand “RE”.

RE este “butonul” care face posibila schimbarea si imbunatatirea.

RE este a doua sansa.

RE este prefixul verbelor si actiunilor care stau la baza REformarii lumii sub premize mai durabile.

Ceva unic:

Pe site-ul www.thereconcept.ro, unde sunt grupate toate proiectele de CSR ale companiei, am implementat un element unic in online, si anume un gest care iti permite sa imbunatatesti vizibil lucrurile pe care le le vezi. Gestul RE este un cerc desenat cu mouse-ul in sensul acelor de ceasornic, ce permite utilizatorului sa schimbe in pozitiv lucrurile pe care le vede si le citeste pe site. De asemenea, ceva extraordinar este faptul ca logoul din site este un logo organic, asta insemnand ca fiecare utilizator contribuie activ la acel logo prin gesturile RE pe care le deseneaza pe site. In felul acesta, oamenii au inca o dovada ca gesturile lor chiar conteaza.

Ceva durabil si memorabil:

Deoarece RE este prefixul verbelor care fac lumea mai buna, nu e de mirare ca CCHBC Romania detine prin acest concept, un intreg vocabular RE, care se REgaseste in toate comunicarile si proiectele desfasurate sub aceasta umbrela.

Media