0posts 0followers 1representative

JT International

Urmareste organizatie
Regiune de activitate: Bucuresti-Ilfov
Tip organizatie: Companie
Domeniu de interes: Asistenta sociala

Contact

Bld. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, sector 2, Bucuresti

Descriere

Istoric JTI

JTI – Japan Tobacco International este compania internaţională de tutun deţinută de Japan Tobacco, al treilea jucător ca mărime al industriei, cu un procent de 11% din piaţa globală şi o capitalizare de piaţă de aproximativ 32 miliarde USD.
Grupul nostru a fost format în 1999, când Japan Tobacco Inc. a achiziţionat, pentru suma de 8 miliarde dolari americani, filialele internaţionale ale companiei multinaţionale americane R.J Reynolds.
În 2007, Gallaher, o companie FTSE 100, a fost preluată de Japan Tobacco pentru 9,4 miliarde lire sterline . La momentul respectiv, aceasta a reprezentat cea mai mare achiziţie străină efectuată de o companie japoneză.
JTI si-a inceput activitatea in Romania in 1993, sub numele de RJ Reynolds Romania, fiind prima companie de tutun care a inceput sa produca local. De atunci, fabrica de pe Pltforma Pipera a devenit un centru de excelenta in cadrul tuturor fabricilor JTI.

Reputatie

JTI Romania dezvolta programe de responsabilitate sociala din aprilie 1998, fiind la acel moment una dintre primele companii din Romania care au inceput sa investeasca in programe de responsabilitate sociala.
Astazi, cu o traditie indelungata in CSR, compania este recunoscuta si apreciata pentru angajamentul ferm si serios pe care si l-a asumat fata de comunitatea locala in care isi desfasoara activitatea.

Chiar daca in ultimii ani, dificultatile si schimbarile economice cu care s-a confruntat mediul de afaceri au fost dintre cele mai aspre, compania JTI a inteles ca responsabilitatea sociala este o parte esentiala a afacerii, iar forta sa consta tocmai in seriozitate si continuitate. Tocmai acesta a fost si motivul pentru care toate proiectele de implicare sociala pe care le-a dezvoltat compania in mod traditional si permanent, au fost desfasurate in continuare.

Investitia companiei JTI in programe de reputatie este o componenta intrinseca a afacerii, si este cu atat mai mult de apreciat cu cat acesteia i se adauga in mod firesc si natural implicarea si generozitatea oamenilor din JTI, intotdeauna gata sa ajute imediat.

In tara noastra, precum si la nivel de corporatie, programele sociale se adreseaza cu precadere batranilor.

JTI si programele sale de CSR

Primul program social al companiei, Seniorii JTI, a fost lansat la inceputul lunii aprilie 1998.

La acea vreme, programul era unul pilot, gandit pe o perioada de 3 luni, in care 45 de pensionari din sectorul 2 al Capitalei primeau o masa calda, transportatata direct la domiciliul lor. Asa cum bine se stie acum, dupa trecerea celor 3 luni, datorita impactului uman si social puternic, compania a decis sa-si asume fata de persoanle asistate un angajament ferm si serios.

Astfel, din aprilie 1998, in mod continuu, Seniorii JTI primesc hrana zilnic, pachete cu alimente la sfarsit de saptamana, daruri specifice de sarbatorile crestine, precum si toate medicamentele si accesoriile medicinale de care au nevoie.

In timp, si datorita semnarii unui parteneriat social public-privat incheiat de JTI cu Primaria Sectorului 2, Seniorii beneficiaza in mod gratuit de asistenta medicala de specialitate. (JTI impreuna cu alte companii din sectorul 2 s-au asociat in vederea sustinerii categoriilor sociale defavorizate, aflate in situatie de risc social, prin acordarea de ingrijire medicala de specialitate prin ambulantele sociale – sase unitati mobile de urgenta).

Alaturi de eforturile companiei, in ceea ce priveste sustinerea programelor destinate categoriilor sociale defavorizate, s-au alaturat eforturile colegilor din JTI Trading si Manufacturing, care s-au implicat personal in sprijinirea persoanelor asistate.
Astfel au fost stransi bani pentru achitarea facturilor de intretinere si electricitate ale batranilor, au fost stranse si donate haine, paturi groase si au fost reparate si remediate sistemele de incalzire si de electricitate ale locuintelor acestora.

La toate acestea, merita mentionata initiativa redirectionarii cotei de 2% din impozitul pe venit catre ONG-uri si de asemenea efortul constant si serios al colegilor nostri de a sprijini si alte categorii sociale – aflate in stare de risc si dificultate sociala – si care, datorita profilului JTI, nu pot fi sustinute la nivel de companie.

Media